perjantai 14. lokakuuta 2016

Fazer Winter edition 2016


Joskus muutama viikko sitten huomasin kaupassa tällaisen Fazerin Winter edition -uutuuden. Meni hetki ennen kuin tuota tuli ostettua. Suklaassa on rapeaa keksimurua ja jouluisia mausteita. Mun makuun keksimurut ei oikein ole, mutta tykkään jouluisista mausteista. Itsehän olen nyt muutamana vuotena ostanut näitä Winter edition -levyjä.

Mä en oo itse kova suklaan ystävä, mutta kyllä toisinaan tulee suklaata vähän syötyä. Ja jouluisin pitää jotain joulusuklaata saada vaikka ei ähkyjä vetäisikään. Monet suklaat on minun makuuni aivan liian makeita. Ja jotkut tummat suklaat taas ihan liian väkevän tai kitkerän makuisia.

Tässä myös edellisten vuosien suklaata joita kyllä myydään vielä edelleenkin:
 Fazer Winter edition 2014
Tässä oli tummaa suklaata ja tykkäsin. Ei ollut liian kitkerän makuinen

Fazer Winter edition 2015

Tässä vuoden 2015 suklaassa oli minun mielestäni todella kivat maut. 

tags: joulusuklaa, talvisuklaa, Fazer, Karl Fazer, jouluiset maut, jouluiset mausteet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti